tiistai 25. toukokuuta 2010

Terveisiä Paperinauhasta!







Olikin vierähtänyt pitkä aika (siis ihan oikeesti!) siitä kun viimeksi oon käynyt Paperinauhasta. Ihanuusputiikki oli hetkisen kiinni vesivahingon takia ja nyt kesälomalla en oo käynyt kertaakaan Sjoella, joten en ole päässyt käymään. Tänään sitten kävimme flikkojen kans kyläilemässä joella, joten päätin poiketa. Mukaan tarttui muutama ProMarker-tussi (joita olen kerran kokeillut, mutta en heti päässyt sinuiksi. Nyt sitten ajattelin tehdä myös niiden kanssa sinunkaupat.) 2puolista teippiä, kimalletta, lisää korttipohjia (siis mihin on huvennut 50 korttipohjaa???), musta Versafine (tähän asti oon leimaillut ruskealla), lehtiä, muutama pohjapaperi ja InStylen leimasin (joka oli muuten halvennuksessa).
No, mun piti kokeilla tehdä 1 kortti (varsinkin kun mun PITI siivota), mutta-mutta.. Vähän innostuin..! Näissä korteissa siis uusi leimasin, uusia lehtiä, uusia pohjapapereita, uutta kimalletta ja uutta mustetta, loput vanhoja juttuja. :) Vihreäsävyinen tyttö on väritetty osaksi ProMarkereilla (joita täytyy saada välittömästi lisää, samoin oikeaa paperia, tuo 200 g akvarelli ei ole parasta mahdollista.) osaksi kuivapastelleilla. Muissa käytetty Inktensejä ja kuivapastelleja. Tää leimasin on tosi kiva. Halusin vähän vaihtelua super-söpöihin Magnolioihin ja Penny Blackeihin, ja sitä sain. Näitä täytyy saada lisää! :)

Ei kommentteja: