maanantai 26. lokakuuta 2009

Palkinto Pumpuliinalta!



Pumpuliina http://pumpulipilvet.blogspot.com antoi mulle ihanan palkinnon, KIITOS! <3

Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
-Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
-Kopioi kuva ja liitä blogiisi
-Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
-Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
-Anna tunnustus seitsemälle
-Linkitä nämä blogissasi
-Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Ja sitten 7 asiaa minusta:

1. Mua ärsyttää, kun meidän netti on niin hidas. Haluaisin vierailla ihanissa blogeissa ja varsinkin kommentoida enemmän.

2. Olen ammatiltani sairaanhoitaja

3. Haluaisin uuden vaatekaapin, edellinen hajoo, vaikka on vasta 3 vuotta vanha. Seuraava kaappi on umpipuuta, eikä never-ever mitään lastulevyä.

4. Kaija Koo on mun lemppari, ollut viimeiset 15 vuotta.

5. Mä rakastan kenkiä!

6. Osaan Shrek trilogian oolmoust ulkoa. "Mullon lohikäärme, enkä epäröi käyttää sitä. Mullon jouhi kireellä!" :D

7. Joulu on vuoden parasta aikaa <3 <3 <3

Haluan antaa tämän haasteen eteenpäin kaikille halukkaille. Aina on kiva kuulla uutta blogikavereista! :)

Ei kommentteja: